Cari Blog Ini

24 Februari 2010

Komen pelanggan lain di PIBT.......

February 18, 12:21 AM customer cerewet says:
harga kat pibt terlalu mahal..... lbh2 lagi kedai berhampiran laut.... makan dkt luar kene cas sewa tapak,,, ape dah name tempat awam kan.... pakej tahun baru cina sangat tidak berbaloi... memburukan lagi keadaan... mahal dan services lambat
February 18, 10:14 PM owner says:
maap lh customer cerewet.....kat pibt tak semua kedai situ mahal.....itu pakej dari pihak pengurusan PIBT yg buat.....biasalh kalo dh guna org kedua....lepas tuh pihak pengurusan bagi 1 kedai shj utk buat pakej tersebut.....kami habuk pun tk dpt....mcm dianak tirikn!!!!.....boleh cuba kedai saya lepas nih....utk dptkn diskaun boleh call saya dlu...tq...

INI LAH KOMEN  YANG TERKINI OLEH PELANGGAN YANG DATANG KE PIBT DI DLM RUANG IKLAN SAYA.......

2 ulasan:

  1. Heh... setakat aku makan kat gerai ni... ikan masak 3 rasa dia memang sedap...huhuhu.... boleh order lg, so... x yah tunggu lama masa nak makan... harga? aku rasa ada sikit mahal la... tapi x semahal yg dok kat tepi2 laut tu... kira ok la... mana2 medan ikan bakar pun mahal....

    BalasPadam
  2. khas utk pelanggan kami yg setia....kami akan bagi diskaun 5% utk kali yg ke-2....dptkan kad diskaun dr kami.....terima kasih

    BalasPadam